torsdag 28 maj 2009

Rent Hus! Kom hit!

Är i stort behov av en stor städpatrull, för här ser ut som hos familjerna i Rent Hus...Eller, kanske inte riktigt men bra nära i alla fall. De kunde gärna få komma hit en sväng och domdera lite. Bara jag slipper visa min skit i TV...

Allt rullar på i ett rasande tempo som alltid såhär inför sommaren. Jobbigt men bra mycket trevligare än julstök...Till helgen väntar jobb och ABBA-konsert i Grythyttans kyrka. Amanda ska sjunga solo då...Jag tror att jag är nervösast av oss. Modiga tjej!

Hade nån liten fundering på att åka en sväng till Fagersta och umgås mä söstra mi, men så var det ju det här med städningen och tiden...Tiden som aldrig räcker till!!! Kvartsamtal med Amanda i em också. Inte glömma, inte glömma!

Mors dag på söndag och vet inte vad jag ska hitta på. J lämnade ett paket här om hon inte skulle ha möjligheten att åka hit. Var har jag gjort av det? Undrade det ett tag men har hittat det...=)

Inga kommentarer: