onsdag 20 januari 2010

Jag har visst en blogg...

...kom jag på! När magsjukan närmar sig mitt hus vill jag gärna få skriva och beklaga mig lite. Å nu verkar det som att halva Kronhagsskolan ligger hemma och spyr, very nice, not! Jag hatar magsjuka och allt vad den innebär. Den förstör så mycket i mitt liv...

I övrigt så har jag lyckats överleva ännu en jul. Fast så mycket jul hann jag egentligen inte uppleva eftersom jag jobbade och jobbade...

Riktig fin vinter har vi i år, mysvinter. Är det vinter , ska det vara vinter. Fast den där treveckorsperioden med runt minus 20 hade jag kunnat hoppa.

Å vad ska jag fylla dagen idag med då? alltid finns det nåntiong att plocka och städa med, förståss...Diskmaskinen har stannat, så plocka ur och i den maybe? Tvätta...Måste hitta på en massa så jag inte har tid att oroa mig...Faan, vad jobbigt det känns nu...

1 kommentar:

Lotta sa...

Äntligen tillbaka i bloggvärlden! Gött! Har saknat dig!