tisdag 7 juli 2009

Nedräkning!

Ja, nu är det nedräkning mot årets händelse, fyra veckors semester!!! Ska bli sååå underbart!!! Har inte direkt planerat nånting, utan tänker ta dagen som den kommer. Blir väl nån dagstur eller så till nåt sommarland, vilket står överst på barnens önskelista. Grillkväll med vänner och bekanta vore trevligt, får väl bjuda in till en sådan kväll om vädret bättrar sig lite. Kanske en tripp till Ullared med syster yster? Å så finns det en weekendkryssning till Visby jag är himla sugen på...Bara A och jag. Vara bara vuxen å inte mamma i ett par dagar...=)

Annars rullar allt på i gamla hjulspår. Jobb å jobb, med andra ord. I fyra dagar till...

Nostalgidagarna till helgen. Var väl tänkt att jag skulle deltaga med moppen i år igen. Men vi får se. Jobbar ju hela helgen som sagt var. Ska nog vara med och hjälpa till med chokladhjulet i krokborn på fredag kväll i alla fall. Det gjorde vi förra året och det var riktigt skoj! Fast å andra sidan ser jag ut som en rosa flodhäst i min gamla klänning, så...Nån som är sugen på en tur till myrorna på torsdag?

1 kommentar:

Marryp sa...

skulle gärna åkt med dej till örebro om jag hade haft möjlighet..! Skönt för dej att semestern närmar sej!