fredag 12 november 2010

Tävling...

Har hittat en tävling jag hemskt gärna skulle vilja vinna! Man ska bara lägga in en länk från en ny vitvarukedja, hur enkelt som helst!!! Om jag visste hur jag lägger in en länk...Skam den som ger sig gör ett försök i alla fall.


”Jag är med och tävlar om en Bosch köksmaskin från whiteaway.se inne hos Kardemumma Gumman, ta chansen du också!”


 Tävlingen avslutas Måndagen den 15.11 2010 kl 18.00          (Ev vinstskatt betalas av vinnaren)


Okej...kanske lyckades jag. Nu ska jag bara försöka att lägga in en länk till min blogg på Kardemummas hemsida, kan bli spännande...

Annars händer inget alls i detta liv. Bara grått och tråkigt. Men snart får vi myyyysa med ljusstakar och tomtejävlar, vad häääärligt det ska bli...not!

1 kommentar:

Sjubarnsmamma sa...

Lycka till!
Jag har en likadan tävling hos mig fast där kan du fyra olika produkter att välja mellan.
Var gärna med o ta chansen. En perfekt julklapp till en när o kär. Eller rentav till dig själv.

http://www.sjubarnsmamma.com/2010/11/tavla-om-vitvaror.html

Önskar dig en fin kväll!