lördag 1 januari 2011

Gott Nytt då...

Ett helt nytt år att fylla med massa positiva tankar, you wish...Det vore ju helt enkelt inte jag, eller hur? Så vi fortsätter väl i gamla spår in i det nya.

Igår firades min sambos 40 års dag. Fy tusan vad gammal han är! Att jag som är så ung har så gammal "gube". JAG menar, det var inte alls så länge sedan min mamma fyllde 40 ju...Hela huset fylldes med bananer, stora och små. Riktiga och i plast, till och med uppblåsbara bananer. Varför? Jo, min kära mamma hade vid flera tillfällen "bananbanTat". Hon som inte ens gillar bananer! Eller började det efteråt, kanske? Alltså...I förrgår bakade jag hela dagen  med blandat resultat, lyckades ju glömma en tårtbotten i ugnen. Suck! Smörgåstårtor förbereddes osv. Igår dekorerades och åts det smörgåstårta och annnat hela dagen. Gissa om det var gott med varm mat idag? Å nu har jag en hel smörgåstårta över...som ska dekoreras...Å vilken lust jag har! Not! Men den får ju icke förgås...

Idag är det lata data dagen...=) Spelat spel och grejat hele dan...Och det känns bara bra, som jag får unna mig en sån dag. fast ryggen känns inte helt ok...

Inga kommentarer: