söndag 23 januari 2011

Jobbhelgen över

Redan har fyra arbetsdagar passerat! Måste vara för att vi ibland har så fantastiskt roligt på jobbet. Humorn är på låg nivå, men skrattar, det gör vi. Idag var en sådan dag. Jäklar vad vi skrattat. En utomstående skulle antagligen inte tycka att vi är kloka och det är vi väl inte heller, men det skiter vi i!

I morgon måste jag fylla en helt ledig dag, undrar hur det ska gå? =)

Det måste hända något, snart! Något kul, utanför jobbet...Hört den förrut? -Jag vill supa!!! Var det någon som sa idag. =) Lägger mig på en lite lägre nivå, men håller med om att det vore kul med en fest. Inom kort! Kan inte någon ordna nåt kul. Finns det inte nån människa med ändlös energi och mycket fantasi? Jag är det inte. Hjälper i och för sig gärna till om någon bara ber mig...

Alma är förkyld, om jag får bestämma. Frågar man henne är det absolut inga fel. Goa unge. Det finns saker i livet som liksom gör en glad bara genom att finnas där. Barnen är ett sådant. Det vill säga när de sitter tysta, snälla och ler lite fint...eller nåt sånt.

Inga kommentarer: