onsdag 5 januari 2011

Skruvmejsel

Varför? Varför är det skruvmejslar över hela bloggen? Jag fattar inte. Har försökt få bort dem på alla möjliga och omöjliga vis, men de är kvar. Kan läsarna också se dem, eller är det bara jag?

Tänk att det redan snart gått en hel vecka på det nya året. Skönt att det går fort, då är det snart vår. =) Fast här stirrar tomtarna fortfarande på en från sina platser i hyllan. Tror de får stå där och flina över trettonhelgen i alla fall. Sen åker de...Ganska skönt sen att få bort all jul och den känslan blir man ju utan om man struntar i att pynta. Det finns fördelar med allt...=) Dessutom har jag en skinka att griljera, en gammal jag hittade i frysen. Tror den är sedan i påskas. Nu är den i alla fall ugnsbakad och klar att griljera. Gött med skinkmacka, det kan jag äta lite mer av utan att plågas.

Ledig dag i morgon som ska fyllas med sång då kören sjunger ut julen i Grythyttans kyrka kl 18. Brukar vara kul och glädjerikt. Man blir glad av körsång. I kväll däremot ska jag bara koppla av och ladda batterierna inför helgen. fixa lite käk om en stund bara, laxpaj kanske dagen till ära. Det är ju i alla fall trettondagsafton...

Inga kommentarer: