söndag 30 januari 2011

Länge sedan...

Det var visst länge sedan jag skrev nu igen. Det är så där när man har fullt upp i livet eller att barnen abbonerar på datorn. Nu är jag här i alla fall.

Har förstått att det finns de som är nyfikna på erbjudandet jag fått och det får ni vara ett tag till. Några har ju då förståss lyckats tvinga ur mig vad det var, men ni andra får ge er till tåls...

Haft en toppen ledig helg. Gött! I fredags träffades vi några tjejer och drack en massa vin och skrattade oss halvt fördärvade. Jättekul! Vi måste göra det oftare tjejer! Längtr redan tills nästa gång...

Träffat syrran också som var här och fick sin bil lagad. Kul, för vi träffas ju inte överdrivet ofta längre och ibland saknar jag henne nåt enormt och förbannar hennes flytt till annan ort.

Idag är jag nog inte riktigt frisk tror jag. Helt spontant bjöd jag svärföräldrarna på mat...suck! Vad tänkte jag på? Så jag hoppar Eriks hockeymatch och fixar käk istället. Inget lyxigt dock, bara lite kyckling och ris. =)

Inga kommentarer: