lördag 8 januari 2011

En vanlig dag

Idag har varit en sådan där helt vanlig dag. En sån det finns väldigt många av. Dagen började med jobb, som den ofta gör. Hunnit med en fika hos mamma och träffat hennes morbror och hans fru. Det gör jag ju i och för sig inte varje dag så det var kul. Mindre kul var att jag fick höra att min mormor inte mår så bra. Hon har varit på sjukhuset ett tag nu och börjar nog tappa livsglädjen lite. Tråkigt men, jag förstår henne. Vem vill leva ett liv med värk, svårt att andas och ingen ork alls? Inte jag i alla fall.

Så åkte vi hem och fixade lite mat. Fick bli Findus pytt idag. Jag var så hungrig då jag inte ätit något sedan frukost så jag ville inte laga mat, bara äta. I detta nu pågår Fångarna på Fortet på TV. Det ville familjen se, men nu sitter jag här själv. Hm...Jag ville inte se. Tycker jag sett det nog många gånger förrut. I morgon har jag sovmorgon eftersom jag inte börjar skiftet förrän klockan ett. Gött! =)

Inga kommentarer: