tisdag 2 februari 2010

Förbannat!

Ibland är livet bara så förbannat tråkigt och trist. Vinter och tonvis med snö, när ska det sluta? Jaja, det är ju i alla fall ljust! Ända till klockan kvart över fyra!!! Jippi!!! Å med vintern kommer vinterkräksjuka, mardrömmarnas mardröm...Det tisslas och tasslas om den överallt. Jag är på min vakt hela tiden, lycklig över varje timme vi håller oss friska. Jävla kräkskit!!!

Vad mer kan gå snett en sådan underbar vinterdag då? En son som åker pulka och tappar sin tre månader gamla mobil? Jodå...Nu behöver jag bara betala 201 spänn i månaden i 15 månader till, innan jag kan säga upp abbonemanget...FY FAN!!! Livet är en fest! Vad gör man? Får ringa telia och kolla om abbonemanget kan användas på nån annan telefon...Kolla om hemförsäkringen, läs drulle, kan var till nån hjälp. Daaah...Jag tror jag får kräcks...Eller inte, det vill jag inte , nej...fy...

Inga kommentarer: