onsdag 7 april 2010

Sämst...

Sämst på att uppdatera min blogg, det är jag det...Vet inte vad jag ska skriva om. Det händer inte nånting alls i mitt liv och det mesta är ganska tråkigt. Idag till exempel väntar jobb under eftermiddag och kväll, hem och sova några timmar fäör att sedan återvända för ännu ett långt skift...Så håller det på. Så är man ledig en ynka dag där emellan, då är man så trött så man orkar nada. Kul...

På lördag ska jag skriva Högskoleprovet. Så har man papper på sin dumhet sedan. Testade gamla mattefrågor igår och fick hela två rätt av 22...Verkar ju lovande...

Så har Alma fyllt år för snart två veckor sedan. Hon förväntar sig nu ett kalas...När? Tänkte ju lördagen, men ä'r ju inte hemma då...Söndag? Vill jag vila. Behöver jag vila. Fredag kväll...Nej...så vi skjuter på det lite till och lite till...Men hon SKA få sitt kalas, nån gång...

Väntar på A:s pappa som ska hämta Alma. Då slipper hon Fritids i em och i morgon. Får istället två dagar med farmor och farfar. Men var är han? Brukar alltid vara punktlig.

Inga kommentarer: