fredag 9 april 2010

Utelåst...

Vissa dagar flyter det på och andra inte. Känns som att de flesta tillhör den senare kategorin just nu.

Igår kom Amanda och hennes kompis upp på jobbet för att låna min nyckel, A hade som vanligt inte sin med sig. Var ju helt okej ända till jag kommer hem en stund senare och möts av ett tomt hus med låst dörr! Kul...

Senare kommer Alma hem (jag kom in sen) och är sjuk. Har varit hos sin farmor och farfar ett dygn. Har då lyckats att spy på natten (bara en gång och lite), och har dessutom feber. Humöret är det inget större fel på men feber har hon ju dock = ingen Örebroresa. För jag hade en liten, liten tanke på att åka iväg en sväng. För lyckades liksom få ledigt idag. Ja,ja...vad är väl en bal på slottet? Örebro finns väl kvar antar jag. Dessutom är det nog lite skralt i kassan just nu så...

I morgon är det dags! Högskoleprovet ska skrivas! Är nu ordentligt nervös inför det. Gick inte så bra ju när jag testade mina mattekunskaper och om inte ett under sker är de inget bättre i morgon...

Inga kommentarer: