tisdag 3 mars 2009

Bara vardag

Bara en vanlig vardag idag igen, så här finns inget spännande att förtälja...

Har varit inne hela dagen och inte gjort ett enda dugg. Eller, mat har jag ju faktiskt fixat...

I morgon har båda tjejerna utedag, vilket påminner mig om, att jag nog ska plocka upp skotorken från källaren, så att deras skor är torra tills i morgon. Det vore ju bra om de var torra till att börja med i alla fall. Har ingen koll på vad det ska bli för väder i morgon, men min gissning är att det blir samma blöta som idag. Blir väl till att packa väskorna fulla av ombyteskläder...

I morgon måste jag alltså kliva upp lite tidigare och fixa fika, varm choklad osv...När barnen sedan är avlämnade i Hurtigtorpet ska jag åka vidare till M. Vi har planerat en prommenad. Ska bli skönt att komma ut och röra sig lite och att träffas. =)

Min mormor är dålig också fick jag veta för en stund sedan. Hon har ju sedan tidigare KOL och var nu riktigt dålig. Kan ha med och göra att hon ramlade rätt illa för tre veckor sedan och sedan dess haft mycket ont, men vägrat söka vård. Troligtvis är hon nu inlagd i Linde...

Inga kommentarer: