torsdag 19 mars 2009

Skitans babianer...

Jepp, så brukar min mamma säga då nåt inte går som det ska...Vet inte vad det har med dagen idag att göra men det bara poppade upp...

Amanda hade ont i magen i morse. Efter att ha ätit frukost med god aptit fick hon knalla iväg till skolan, hoppas hon blir bättre och inte sämre under dagen. Hon var ju inte dålig utan hade ont i ena sidan, den som blindtarmen inte sitter på...Den som lever får se...

Alma får vara på fritids en stund i eftermiddag eftersom jag har en jättekul tid på VC...blä! I kväll ska hon till farfar och farmor för övernattning. A är som vanligt borta ju, när det är min körkväll. Suck...

Nu en dusch...Mamma och jag ska kanske till måltidens och käka...mumma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Är du spyfobiker? Tycker jag anar såna tendenser i några av dina inlägg. :)