tisdag 10 mars 2009

Bloggtorka

Lider lite av just bloggtorka just nu. Vet inte vad jag ska orda om, känns som om jag hela tiden upprepar mig. Här kommer en liten uppdatering i alla fall...

Har nu varit på Pekås, verkar kunna bli riktigt bra. Äntligen nåt som konkurerar med IcA, gött!

Jobbade igår. Det var sådär...Hade en envis huvudvärk (så ovanligt) hela dagen som inte gjorde saken bättre. När jag hämtat Alma från fritids blev det en sväng förbi apoteket och inköp av Zomig Nasal à 200 pix...Men för hundra kronor blev jag faktiskt av med huvudvärken...=) Å andra sidan är den tillbaks nu...=( Inte lika intensiv dock, än...

Blev ingen blogg igår A och E höll på och krånglade med datorn...hade lite dataabstinens mot kvällningen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ja det gjorde jag ju! :) Då vet jag varför jag drömde om rutschkanor :)

Anonym sa...

Hallå där! Först vill jag tacka för dina fina och stöttande ord i min blogg! Det värmer verkligen. Anledningen till att jag funderade på att lägga ner är att jag tycker det är så tråkigt att bli missförstådd och anklagad för något som jag inte alls står för! Nog om detta nu! Läste att du hade testat receptfri migrän medicin och tänkte höra om det är bra?? Och om du testat flera gånger? Jag lider ju av migrän tyvärr och rätt ofta också. Har receptbelagda tabletter i form av Imigran, men de är sjukt dyra och sen är det inte alltid som man har dem hemma. Fundera därför på att inköpa någon av dessa receptfria som det görs så mycket reklam för just nu, men undrar som sagt om det är något att ha? Och sen måste jag ju få höra hur det funkar på jobbet nu? Orkar du? Ha det så bra! Kram!/Tina