fredag 6 mars 2009

Typiskt!!!

Så typiskt! Nu är jag förkyld igen...fan! Snorig och säkert lite feber, känner mig inte på topp direkt...Å jag som hade stora planer på att städa hela huset idag...Så synd att jag inte orkar. =(

Varför? Tycker att jag förtjänar att må bra nu. Vill inte! Vägrar! Efter helgen börjar jag jobba, då vill jag må bra! Eländiga, satans, förbannade skit!!! Okej att vara snorig och ha lite sveda i halsen, men att känna sig ding-dong i skallen är för mycket...Nån som har ett mirakeltips? Förutom Echinagard, Berocca och Ipren...dessa tre har jag redan förbrukat utan vidare resultat...

Var på kören igår och hade sällskap av Alma och Amanda. Anders är ju i Arvika på kurs (med Kurt) för sista gången, så jag hade inget val vad gällde Alma och Amanda ville också med. Å de var så duktiga mina tjejer, jag behövde inte skämmas alls. De uppförde sig så exemplariskt så jag nästan undrade om jag fått med mig fel barn...Det var faktiskt roligt att ha dem med när de var så "snälla".

Näpp om man skulle försöka sig på ett varv med dammsugaren trots att man mår piss...

Inga kommentarer: