söndag 8 mars 2009

I morgon börjar allvaret...

Så var det dax att gå tillbaka till gamla vanor och jobba vareviga dag. På gott och ont...Har varit väldigt skönt att fått vara hemma och vila upp sig dessa veckor, men nu är det alltså slut på det. I morgon bitti klockan sju ska jag vara på skiftet. Har som sagt blandade känslor inför detta. Jobbet har inte varit kul på slutet och det känns tungt. Vet inte hur jag ska kunna pyssla om andra när jag precis själv har landat lite i mig själv. But, what the fuck, allt går och det brukar bli bra när man väl är där. Så ska det bli kul att träffa vissa jobbarkompisar igen. =)

Förmiddagen idag ägnades åt körsång under högmässan i Grythyttans kyrka...Trevligt och säkert nyttigt för man blir väldigt lugn inombords.

Så matlagning, som alla andra dagar...Å nu närmar sig kvällen och jag SKA plocka i ordning så det går smidigt att komma iväg i morgon bitti. Alma ska till Fritids också för första gången på länge, men det ska väl gå bra.

Nu en sväng i cyberspace...

Inga kommentarer: