söndag 15 mars 2009

I´m Alive!!!

Trodde ni att jag gått och dött, eller nåt? Nejdå, jag har bara börjat jobba! Dagarna bara rinner iväg och det har inte funnits stunder att sitta här helt enkelt. Det är tufft att jobba, jag är så trött, både i kropp och själ. När jag inte jobbat har jag haft massa annat för mig...

I onsdags jobbade jag kväll. Torsdag var det kören...

På fredagskvällen fick jag fnatt och och följde med och badade tunna! JAG badade tunna, jag som egentligen avskyr allt vad "sociala bad" innebär. Det blev ialla fall en trevlig kväll med skratt och plask...Men jävlar i min lilla låda vad varmt det var i tunnan! Jag var svett och fick stå med halva kroppen i friska luften. Inte ens då var det kallt! Kanske man skulle ha rullat sig i snön?

Igår var det shopping i Örebro. Lilla Alma fyller år och det var ett måste att åka och införskaffa lite presenter. Vi hittade väl lite grann och det känns bra. Hittade lite grejer till ett princesskalas också...=)

När vi kom hem var det Melodifestivaldags. Hela familjen satt bänkad och överaskades då Malena vann. Jag hade ingen favorit så det känns väl som en ganska okej vinnare.

Idag är det söndag och sedan är helgen slut. Idag blir det väl lite pyssel här hemma med allt vad det innebär.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tack för tipsen! Ja den var ganska dyr, men den är inte dyrare än mina receptbelagda Imigran som går lös på ca 1500 kronor för tolv tabletter. I och för sig så brukar jag få ett billigare alternativ: Sumatriptan som är precis samma sak men kostar hälften så mycket! Jaha du har också stundande kalas :-) Ja Noah fyller sex den 28 mars och här vankas det pirat kalas :-) Ha det så bra och än en gång tack för tipsen!