tisdag 25 september 2012

Skärpning...

 

Nu måste jag verkligen skärpa mig och göra ett rejält ryck inför tentan, som är redan om några dar, nämligen på fredag. Som jag tidigare nämnt är jag fantastiskt duktig på att hitta andra aktiviteter att roa mig med...

Örebro. Jodå, det blev en tur igår eftermiddag. Erik fick skor, jacka (vinter) och en tröja, samt lite rask till flytten. Almas trasiga skor byttes mot tillgodokvitto (fast jag tappat bort iköpskvittot) och nya skor inhandlades på Stadium. Hon fick också en ny fönsterlampa (som inte passade på fönsterbrädan). Amanda fick ett par blommor att ställa i sitt kala fönster, blir hennes tur nästa gång. Dessutom har hon ett (alldeles för dyrt) Camp Lingman som väntar runt hörnet...Jag då, vad fick jag? Ett stort djup hål i plånboken, det var vad jag fick...Om man inte räknar med några små saker från IKEA, som värmeljus och tvål.

Det Okända. Ett program som jag verkligen inte följer då jag tycker det är blaha blaha...Men, eftersom programmet igår handlade om Guldkringlan i Grythyttan, var jag ju bara tvungen att titta. Nu är jag övertygad om att det verkligen finns spöken...NOT! Nej, jag vet inte...vissa är kanske mottagliga och andra inte. Men jag tycker mest att dessa medium känns löjliga...Vem vet, kanske jag i framtiden kan bli övertygad om motsatsen.

Snarka. Usch ja, det är ju tyvärr så att jag gör det, snarkar. hur råder man bot på sånt? I natt drömde jag att jag startade igång en moped, och jävlar i min lilla låda vad den brummade...Då är det illa, va?

PLUGGA... Jo, nu måste det ske...!

Wroom, wroom... (ZzzzZzzz...) !!!




Inga kommentarer: