lördag 29 september 2012

Flytta

Kvällen igår blev precis så trevlig som jag hoppats på. M, jag, vin, vin och musik...Så kom H och öl, öl, cider och vin. Vi njöt av ost, kex och vin och bubblade på. A-S dök upp...och tog ett glas vatten, kloka människa! =) Det ena samtalsämnet ledde till det andra och rätt var det var talade vi om Ulla-Bella och solstollarna, vem minns inte dom? Då jag råkar vara rätt nördig, så finns givetvis dessa i min filmsamling...Det blev ett gott skratt att se Direktör Knegoff och Ulla-Bella hos psykiatern!

Jag bjuder på den!
 
 
I morgon går Eriks flyttlass till Örebro och det kommer väl ta hela dagen i anspråk...Det känns lite skumt att se honom packa sina saker. Å  vad tomt och tyst det kommer bli...Hoppas bara att detta kan få honom att mogna och växa upp lite, för det behövs!

Omtenta, "presentation" av vårt arbete i Estetisk gestaltning på måndag kväll och ivern över att lyckas brinner hos oss alla i gruppen...not! Verkar som att ingen av oss riktigt orkar ta tag i det. Å jag har typ bett på mina bara knän att få göra en anskild uppgift, vilket jag t.o.m blivit lovad vid ett tillfälle...Är man lärare får man visst göra lite som man vill! Skitisamma! Det får gå hur fan det vill! Jag orkar fan inte bry mig.

Blir nog en lite tidigare kväll idag än i går...ja, det ska nog inte alls dröja...

Inga kommentarer: