fredag 28 september 2012

VIN!!!


Jodå, ikväll ska här pimplas vin...så som M och jag bestämde häromdagen. Ska bli supernice, jag ser fram emot det med stor glädje!!! Även om jag är astrött...helt slut på energi!

Det tar på krafterna att skriva tenta vill jag lova. Läst å läst...tills ögat fick spel, rann, kliade och blev vackert rött! Men hur gick det? Ja, det vet man inte riktigt. Kunde alla frågor, utom en, halvskapligt i alla fall. Så med lite tur klarar jag godkäntgränsen och slipper omtenta. Omtenta ja...på måndag ska vi göra ny presentation för Estetisk gestaltningskursen från förra året. Fy fan! Jag känner mig rätt så oengagerad vad gäller det. Å säkert de andra i gruppen också. Nåja, tänker inte jaga upp mig över det, bara ta det som det kommer.

Å nu börjar ångesten inför hantverksprovet och medföljande pm, vilket är om mindre än två veckor...Men ikväll glömmer jag allt sånt, ska bara ha trevligt! Förutom ett litet smolk i bägaren, som vanligt då...Amanda ska givetvis på fest hos en klasskompis, vilket ju innebär att jag är på min vakt!

På söndag går Eriks flyttlass till Örebro. Ännu en sak att ha ångest över.

Näpp, ett litet röj här hemma kanske, innan vinintaget. Och appropå det, jävla sopor att lukta! Ni vet den där kompostpåsen...tycker det alltid luktar sura sopor här hemma numera...


Inga kommentarer: