onsdag 1 september 2010

38

Jahapp, två år kvar, å sen? Är man riktigt gammal då? Blev ju trettioåtta igår då...Hur är det möjligt? Vart tar livet vägen? Vad ska jag bli när jag blir stor? Hmmm...eller vad borde jag blivit som stor? Äsch, ska väl inte klaga, har det bra. Bara det att man kanske hade velat hinna med nånting mer...eller?

Blev i alla fall firad ordentligt igår, hela dagen. Chefen sjöng för mig redan strax före sju, arbetskamrater grattade och skrattade, mopedistorna sjöng och så lilla släkten kom med tårta och paket...=) Inte att förglömma de över 40 gratulationerna på Facebook...

Ny dag och nya tag idag. Känner mig dock trött och sleten, trots mina ringa år. Kanske beror det på att man vet att en jobbhelg väntar. Kanske är det en liten förkylning på G. Kanske är det latmasken som slagit rot...

1 kommentar:

Marryp sa...

Kul att du börjat blogga igen..=)