fredag 10 september 2010

Denna trötthet...

Vad tråkigt det är att vara så vansinnigt trött och slut hela tiden. Är det åldern? Hösten? Jag har visserligen hört talas om vårtrötthet men inte om hösttrötthet. Blir man trött på våren borde ju motsatsen inträffa på hösten, eller? Har treledigt och skulle verkligen önska att jag hade lite energi att tillgå.

Marken i helgen med allt vad det innebär. Pengaslöseri på onödigt "skit", ungar som gnäller över allt och inget, tonåringar som vill va ute hela natten, vilket innebär att jag måste försöka hålla mig vaken...Oj oj...Hade hoppats på ett besök av syrran, men hon är också trött och slut och bestämmde sig för att stanna hemma.

Älskade Bisse, snart saknad i tre veckor. Han fattas mig...Bara försvinna sådär. Kramar och klappar till dig var du nu må vara. Förhoppningsvis i katthimmlen...Shit, nu känns livet ännu tyngre...

Skulle behöva komma iväg till Örebro också. Tjejerna behöver lite ordentliga skor till hösten och Erik behöver nya skridskor. Själv behöver jag lite shoppingglädje. Fast å andra sidan vill jag gå ner 15 kilo eller nåt, innan jag ens funderar över att köpa nåt nytt. I mitt förra liv var jag ju smal som en sticka...

Inga kommentarer: