tisdag 21 september 2010

Spöregn och solsken

Vaknade i morse av att regnet fullkomligt öste ner och slog hårt på rutan. Men nu ser det ut att klarna upp lite vilket innebär en tur med Mopedistorna. Kanske årets sista...? Det börjar ju bli både mörkt och kallt om eftermiddagarna.

Har haft en lat förmiddag men ska nu försöka rycka upp mig lite. Hänga upp gardiner i vardagsrummet kanske? Har fortfarande inte lyckats få upp några sedan katten kissade på de som hängde där. Göra den där äppelkakan jag tänkt göra i flera dagar? Vi får se. Ska väl hinna med en dusch också, vill ju inte skrämma slag på mina vänner.

Ikväll är det väl fortsättning på Idol. Intressant. Fast fredagens avsnitt var astråkigt. Appropå TV, nån som sett Kungarna av Tylösand? Kollade ett avsnitt igår och jag tror det räcker. Vilka idioter! Är ungdomar så där äckelknäppa nu för tiden? Hoppas inte. Jag menar, visst gjorde en annan också en del knäppa saker, men de här övervinner allt med råge! Kanske kollar en annan knäppis, Dr House. Fast det börjar också bli tjatigt, kom med nåt nytt. Roligt, överaskande OCH spännade...Nej, inte Kinderägg! En serie eller nåt.

Inga kommentarer: