fredag 3 september 2010

EN ledig dag...

Efter att ha jobbat fyra långa och ganska jobbiga skift är man då äntligen ledig en hel dag. En dag man önskar fylla med lite upphämtning i hemmet i form av städning och lite plock. Men var är orken? Kvar på jobbet i något hörn verkar det som. Så istället för att göra nån nytta, hamnade jag i soffan tillsammans med senaste Hälleforsfilmen. Den innehöll en del kul men inte så mycket. Allt rusar liksom förbi så snabbt att man inte riktigt hinner se. Nåja, den lyckades ju slå ihjäl några timmar åt mig i alla fall.

Får väl använda eftermiddagen till det nyttiga istället...Ha ha ha...

Erik och Amanda blev förkylda så fort skolan drog igång. Alma verkar ha klarat sig hitills. Själv har jag känt av lite i halsen men inget annat.

Igår var det dags för kör igen. Kul! Man är alltid på bra humör när man varit och sjungit en stund. Rekomderas. Kan jag, kan alla!

Blir en lugn fredagkväll. Tror A ska på poker så det blir väl jag och tjejerna hemma. Erik ska väl dra runt på moppen, stolt som en tupp. =)

Inga kommentarer: