lördag 18 september 2010

Hemligt paket...

I går eftermiddag så hade posten varit här för att lämna ett paket till mig, och jag var inte hemma!!! Jobbade. Nu är jag ju så nyfikan att jag nästan dör. Har mina aningar men man vet ju aldrig. Kan inte hämta paketet förrän på måndag då det ska hämtas ut på företagscenter eller vad det heter...Kan väl säga så här, tror inte på nån vinst men heller inget jag betalt för...=)

Har ägnat dagen idag till att jobba. Riktigt roligt har vi i allt det dryga i mellan åt, tur är väl det...Tog en tur till Billige N. när jag åkte hem, handlade billig Dovehandtvål och Vinegum samt konstaterade att de annars har mest skräp. Nu har jag tagit en "datarunda" och snart ska det väl fixas lite mat. Vad? Vill ha nåt gött...Senare blir det troligen film, Änglavakt. Lovefilm har ju så snällt skickat den till mig...

Inga kommentarer: