lördag 7 februari 2009

39,7

39,7, så hög feber hade min lila gumma i morse. Jag som hade hoppats på att hon skulle vara lite bättre idag, tji fick jag. Tycker så synd om henne och känner mig så hjälplös...Men det går väl över så småningom. Idag ligger hon i sängen och kollar film och spelar just nu spel med storasyster. Mirakelmedicinen alvedon verkar inte fungera så bra idag. =( I natt har hon haft det jobbigt också, ögon rinner hela tiden, och hon kunde inte sova. Mamma (jag) fick läsa bok mitt i natten...Sedan sov både jag och A till klockan nio...

Själv är jag också förkyld men har ingen feber. Funderar över om det kan vara influensa. Jag är ju vaccinerad och blir ju kanske därför inte så sjuk. Eller också är det en ovanligt jobbig (för Alma) förkylning.

Så här kommer väl inte hända så mycket idag. Ska väl dock försöka ta mig ut på en prommenad om en stund...

Inga kommentarer: