måndag 23 februari 2009

Ooups!

Jag missade att blogga hela dagen igår. Men jag har sagt det tidigare, jag är periodare. Fram mot sommaren brukar inläggen bli glesare och glesare...

Läget? Lågt. Vore kul att få känna sig normal, vilket man inte gör när man lider av magsjukefobi. Svårt för många människor att inse hur pissigt jag mår. Dessutom har jag ju en depression i grunden som inte gör det hela bättre. Den har liksom en förmåga att blomma upp så här vintertid. Men va fan, nån gång går det väl över. Eller? Fått min sjukskrivning förlängd. Vet inte riktigt hur länge...

Vad händer? Inte mycket. Bäddat rent sängen med nya lakan. "Pillat" med nya mobilen. Fixat lunch. Barnen har ju studiedag idag. I morgon är det skola igen...jippi! Sitter mycket och funderar. Det snurrar i huvudet. Tiden bara rinner iväg, på nåt konstigt vis. Spelat spel på datorn...Ha ha! Vad ska jag göra? Måste rensa skallen på nåt vis.

Inga kommentarer: