måndag 16 februari 2009

Sportlov

Jaha, så var det då det efterlängtade sportlovet!!! Not! Eller, barnen tycker det är skönt, men jag är väl så där lagom road...

Idag har jag pysslat med tvätt och matlagning. Undanröjning i köket...Men vad spelar det för roll? Ungarna river till fortare än man hinner plocka. Resultat? Stökigt...Alltid stökigt och bökigt hur man är bär sig åt, tröstlöst ju...

I morgon kommer kanske syrran. Hoppas, hoppas...Det var ett tag sedan vi sågs och det piggar ju alltid upp med ett besök.

Fått kopian på kreditupplysningen som telia begärt angående mobilköpet...Kanske den är på väg, nu, snart! Hoppas...(här också).

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallåj!! Jag har lagt in länkar till en del bloggar jag läser på min blogg. Men undvek att länka till din eftersom du nämnde att den var lite hemlig ännu :-) Om du vill och tycker att det är ok att jag länkar till din blogg på min sida så skicka ett ok så fixar jag det, annars låter jag bli! Ha en bra dag!!