tisdag 10 februari 2009

Spyor!!!

Har torkat tonvis med spyor denna morgon, hundens! Kan man spy upp så mycket? Har en liten fundering på om hon ätit bådas mat, eller också har hon väl stopp nånstans. Vore ju toppen! Not. Som det luktade, är inte känslig men detta var på gränsen. Kunde blivit mer att torka där...

Alma har fortfarande feber. Suck! Hur länge ska den sitta i? Så hostar hon, konstant...Låter så jobbigt. Men hon är vid ganska gott humör trots allt. Har inte febern gett sig i morgon, får jag ringa till vårdcentralen och höra om de kan ta ett infektionsprov. Måste också ta mig till apoteket idag och köpa hostmedicin till lilla gumman. Just nu frossar hon på sitt "lördagsgodis", hon var ju så dålig i lördags att vi sköt lite på det.

Själv ska jag väl vada runt bland dammtussarna en dag till, fortfarande ingen dammsugare, de hade "glömt" att titta på den. Se om jag kan få nåt annat gjort idag...

Å så blev jag frestad häromdagen då jag läste i T:s blogg om mobilköp...Så ett, tu, tre beställde jag igår en ny mobil. Onödigt ja! Men, den passar mig. Känns jag. Mitt bunda abonnemang hade löpt ut i november så...Blev inte alls dyrt att fortsätta med det abonnemang jag ringer med idag. Får ha mitt nummer kvar, toppen...

Den här är det =)

Inga kommentarer: