onsdag 18 februari 2009

Möte

Ska strax iväg på mopedistorna möte...Vi måste ju planera för allt kul som ska ske under vår, sommar och höst. =) Har blivit ombedd att fixa kaffebröd...Så slog till och gjorde en chokladcheesecake. Ingen aning om hur det smakar erller om det ens är gott till kaffe, men det får bli som det blir...

Mötet ska vi ha på jobbet...känns asjobbigt att ta sig dit. Men det måste ju ske...Ska kolla mitt schema när jag är där. Har ingen koll alls på hur jag ska jobba. Tror att jag börjar fredag klockan ett, men det skulle lika gärna kunna vara i morgon klockan sju...iiiii! Hade ångest över att åka till "jobbet" inatt...Inte kul...

Barnen är och åker skridskor med farfar och farmor. De skulle sedan som en överaskning bli bjudna på pizza. =) Amanda har sedan bestämt att hon ska tillbringa natten i Nygård. Anders ska iväg och spela poker ikväll, suck!

Nja, vetja om jag skull käka lite rester nu snabbt och sedan fixa mig lite och iväg....Huva!

Inga kommentarer: