lördag 21 februari 2009

Lördag

Så var det då lördag...igen. Skulle jobbat, men olika orsaker satte punkt för det. Nu skulle man ju kunna tro att jag sitter här och jublar över att vara ledig, men så är inte fallet. Känner mig som en svikare vad gäller jobbet. Världens sämsta anställda = jag. Dessutom har jag bestraffats med en sjuhelvetes huvudvärk...fy fan vad det bankar och slår därinne...Dessutom uppstår ju eko, med tanke på hur tomt det är...

Bjudna på mat i Nygård om en timme, vet inte om jag orkar följa med. Känner mig inte så social direkt. Dessutom tror jag att maten var tänkt åt A och barnen eftersom jag skulle jobbat...

Erik är med hockeylaget till Karlstad. Där väntar McDonalds och hockeymatch. FBK-MoDo. Måtte Färjestad vinna...För husfridensskull om inte annat. Jag är lite avig, men bara lite. Å ljuger gör jag aldrig...=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå tjejen! Hoppas att du snart mår bättre och att huvudet i alla fall känns bättre i dag!! Jag har väldigt svårt att tro att du är världens sämsta anställda! Att du mår dåligt och inte klarar av att jobba på grund av din rädsla för magsjukan är väl knappas något som du valt! Jag menar alltså att du inte har valt att må så och kan ju inte rå för det!! Jag lider verkligen med dig för jag vet hur det är att ha en sån rädsla för något! Du ska inte gå och må skit för något du inte kan rå för! Om nu läkarna tyckte att du tramsa eller nåt så hade du aldrig fått intyget eller hur?? Nej sluta ha dåligt samvete och ta dig tid nu i stället för att ta hand om dig själv!!! Massa styrkekramar från mig!!/Tina