onsdag 25 februari 2009

Redan!

Nu har jag "redan" fått sjukntygt i min hand. Fick ringa en gång och påminna först, men sen så. Anders hämtade upp det på väg hem från jobbet. Åttonde mars är jag hemma till, som längst då. Måste upp på jobbet så att de kan ta en kopia i morgon. Så ska väl orginalen skicka till försäkringskassan sen. Så bestämmer väl de att man inga pengar får...

Dåliga batterier i tangentbordet tror jag, vissa bokstäver faller bort hela tiden.

A är och spelar poker. Tog ju fel på dag och trodde det var i förra veckan de skulle spela, suck. På tal om fel dag. Alma talade glatt om igår att idag skulle de åka skridskor och ha fika med sig. Hon "tvingade" mig att åka till affären och inhandla bullar. Dessa packade vi ner i morse tillsammans med festisar, skridskor och hjälm. Fick sedan en skum känsla när vi kom till skolan, varför hade inga av de andra barnen skridskor och hjälm? Fel dag!!! Läste inte ordentligt på lappen gumman hade med sig hem, utan litade till fullo på min ivriga lilla skridskotjej. Men, vi gör ett nytt försök i morgon och hoppas på bättre skridskolycka då.

Nu är det sovdags...Gääääsp!!!

Inga kommentarer: