torsdag 5 februari 2009

Långsamt

Långsamt går dagarna här hemma. Är allt för dålig på att ta tag i det som behövs göras. Diskbänken fick ett uppsving i alla fall, alltid något.

Hämtade A från lekis och passade på att starta igång Golfen...Den bilen är så jobbig. "Dör" i varenda korsning. Åkte för att hämta mitt sjukintyg. Jihu, så bra det gick! Fanns inte i kassan. Händer alltid mig. En gång fick jag fråga efter ett intyg så många gånger att hon i kassan till sist tyckte det var pinsamt. Tro nu inte att jag ofta varit och frågat efter intyg av den här sorten, men nån gång har det ju hänt. Mejlade chefen och hoppas hon ser det...

Borde nog passa på att dammsuga nu. Vi har ju mammas dammsugare här till låns, eftersom våran är kaputt. I kväll vill hon ha den tilbaka så...

Till råga på allt har jag blivit förkyld också, är det inte toppen så säg!!!

Inga kommentarer: