onsdag 4 februari 2009

Snabbspola

Tänk om man kunde det, snabbspola livet lite...Vore inte så dumt i mitt liv just nu. Har ringt VC och fått en tid klockan 15 hos en Holländska. Hoppas hon förstår mig...Parodin fortsätter och jag önskar inget annat än att få må bra.

Idag oroar jag mig över Erik också som kände sig lite "konstig" i magen i morse. Han gick i alla fall självmant till skolan och åt en rejäl frukost, fast den åt han innan han blev att känna sig "konstig" i magen...Vi får se vad det blir av det. Har skickat massa sms och "stört" honom, dock inte fått nåt svar än. Just nu har de gympa...Kanske gått över. Fast med all skit som cirkulerar omkring just nu är det väl troligare att han kommer hem och är magsjuk...

Då dör jag! Så känns det, jag orkar inte det...Men det måste jag ju. Brukar dock hålla mig ganska lugn på ytan då nåt av barnen blir magsjukt. Men inuti där är det kaos. Sån kaos så jag blir helt förtvivlad. Svårt att förklara hur det känns...

Måste börja skriva om annat än hur dåligt jag mår och om magsjuka, finns väl ingen som orkar läsa allt mitt svammel om detta dag ut och dag in. Å ni, om nån läser, adda er gärna i listan över vem som följer bloggen...här till höger...=)

Inga kommentarer: