söndag 15 februari 2009

Utedag!

Jodå, eftersom vädrets makter bjöd på ännu en strålande vacker vinterdag så packade vi fikakorgen och åkte ut i naturen. I sjökanten gjorde vi en brasa och grillade korv. Myste i solen med varm saft och kaffe...Hundarna var med och sprallade runt i snön, alldeles vilda...Tog en hel del bilder men eftersom min mobil vägrar att samarbeta med datorn blir det svårt att visa några...=(

När vi kom hem tog jag en välbehövlig dusch och fixade middag. Hederlig söndagsstek, med potatis, sås och morötter. Det är gott! Nu är vi alla mätta och trötta och slöar vid datorer och tv-apparater.

Amanda är föresten bättre, men inte helt bra. Hoppas att en dag i solen inte gör henne sämre igen...

Sportlov till veckan. Börjar jobba på torsdag...orka...Känns inte riktigt bra om jag ska vara ärlig. Är så sanslöst jävla trött, och less...Men, men, det får väl lov till gå. Hoppas bara att de inte tror att jag kommer i morgon bitti...Skulle varit hemma och vilat. Gått uppfriskande prommenader och tänkt på mig själv...Ha ha! Inte varit lätt med sjuka barn kan jag säga och nu har ju som sagt barnen lov...

Och när kommer min nya mobil???

Inga kommentarer: