onsdag 11 februari 2009

Lista

He, he...ännu en lista, snodd från T...Tack!

Lista nummer 10002 =)

Oftast på tallriken: Mat i olika former.

Bästa klubben: Ingen aning, går sällan på klubb. Harry´s?

Då vet jag att jag är kär: Det bara vet man. Personen lämnar inte tanken...

Detta gör jag när jag är ledsen: Låter tårarna rinna. Blir på dåligt humör. Drar mig undan.

Hit går jag helst: ??? När...? Beror ju helt på situationen.

Älskar att ge bort: Blommor, uppskattas alltid!

Efterrätt: Är ingen efterrättsmänniska, men en blåbärspaj gjord på färska blåbär och med riktig vaniljsås till är ju inte fel.

Dagens lögn: Jag ljuger aldrig...=)

Mitt rum är: Är den här listan för barn? Har inget eget rum.

Vad åt du senast: Pannkakor till lunch.

Vem fick du mail av senast: DTF Travel

Senaste bussresa: Minns inte, kan ha varit till flygplatsen på Teneriffa (för flera år sedan).

Manchester eller jeans: Jeans

Sover du naken: Nope

Vad gör du när du inte kan sova: Vänder och vrider på mig. Knuffar på gubben som antagligen snarkar. Går upp och löser korsord en stund...

När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: Hoppas på stan, goda middagar ute, bio mm. Men antagligen bor jag kvar här, alltså på landet.

Hur många dagar i veckan går du på fest: Ha ha ha! Ja, ingen skulle jag väl säga.

Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Vhy not?

Vad tycker du om Lunarstorm: Bra sida, men som riktar sig till en yngre målgrupp än den jag befinner mig i.

Favoritfilm: Titanic

Vem får dig att må dåligt: Ingen speciell...

Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Nej

Är du ett intellektuellt geni: Absolut! Märks inte det?

Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: Varken bu eller bä, känner honom inte.

Är du den som avslutar telefonsamtal: Kan vara.

Vad gör du om tio år: Lever på mina vunna miljoner nånstans där det alltid är sommar...=)

Vad gillar du för kakor? Ballerina...

Vad äter du helst till middag? Nånting på en restaurang, gärna Grekisk...

Varför är du inte vegan? Vad vore livet utan en grillad köttbit om sommaren?

Vad heter ditt husdjur? Ronja, Zelda (hundar) och Bizze (katt).

Vad har du på dig just nu? Jeans och munkjacka...as always.

Vad har du för frisyr? Frisyr? Trasselboll...

Hur många timmar brukar du sova per natt? 6-7 timmar

Vad dricker du helst till maten? Mjölk.

Vad dricker du helst på fest? Tequila. Vitt vn är också helt okej.

Vad åt du till frukost? Kaffe, en mjuk och en hård macka.

Vem hånglade du senast med? Gubben...

Vem saknar du? Syrran...

Är du pinsam på fyllan? Troligtvis.

Skriver du dagbok? Räknas bloggen?

Vad hade du sönder senast? Vet inte...

Har du blivit hotad på telefon? Nej

Vad var det senaste du köpte? Matvaror.

Vad har du dåligt samvete för? Massor...

Vad heter ditt favoritgosedjur? Va? Ronja, min hund...=)

Vem kramade du senast? Alma.

Vad är du beroende av? Internet

Är du sexuellt frustrerad? Nej, kan jag inte påstå.

Har du duschat idag? Ja, för en stund sedan.

Vem vet mest om dej? Hoppas det är min sambo. Kan också vara syrran

Inga kommentarer: