söndag 1 februari 2009

Jaha...


Okej...då kör vi. Försöker blogga här istället och hoppas på att nyfikna som inte vågar ge sig till känna håller sig borta, långt borta. Tycker naturligtvis att det är roligt med så många läsare som möjligt, men man hoppas ju att de inte använder bloggen för att göra mig eller någon annan ont.
Helgen då...Den har varit lugn, så jävla lugn att det inte hänt nåt alls. Eller jo, igår fick vi ju faktiskt äntligen ner julgardinerna, inte illa! Så nu är julen ett minne blott. Om man bortser från duken som ligger kvar på byrån i övre hallen, den lyckas jag glömma hela tiden trots att jag ser den varje dag.
Ny vecka i morgon som börjar med att A åker bort. Kommer hem tisdag kväll, suck! Gillar inte att vara själv. Absolut inte nu med alla magsjukor som härjar. Vill inte vara själv med barnen om de blir sjuka eller ännu värre jag blir sjuk...Hemska tanke! Klipptid i morgon, äntligen! Ser ut som jag har svinto på huvudet...Ska bli så skönt att göra nåt åt det...=)

Inga kommentarer: