fredag 13 februari 2009

Fredag 13:e

Så var det då fredag den trettonde, otursdag. Har hitills klarat mig, men bara halva dagen har ju gått.

Amanda är forfarande febrig. Alma är pigg som en lärka. Erik är i skolan. Anders hjälper släktingar (mina) åt höger och vänster. Jag är som vanligt.

Skulle varit på en prommis i förmiddags men då var det så kallt (18,3 minus) så vi ställde in. Nu är det kanonväder...Har varit till Grythyttan, av alla ställen, och köpt en ny dammsugare. Jippi vilken rolig utgift!!! Jag har provat den och den var exakt lika tråkig som alla dammsugare...Positivt är dock att golvet i köket för tillfället är hår och skräpfritt.

Har strykit gardiner och hängt upp i hallen. Fula, men ändå gardiner.

Åt mat från Måltidens i form av matlådor till lunch. I eftermiddag väntar bullar från Guldkringlan till kaffet. Å ikväll ska vi mumsa på varm smörgåstårta...=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va mumsigt med smörgåstårta! Du har inte lust att förbarma dig över stackars mig som har såååååå ont i munnen och bjuda på mat i kväll?? :-))) Hihi! Just kidding!!! Men tips på väääääldigt lättlagat och snabblagat till kvällen välkomnas!! Och helst lätt tuggat också så jag slipper gapa för mycket haha. Ha en skön helg!!