måndag 2 februari 2009

Suckar djupt...

Som om det skulle hjälpa att sucka. Jag gör det i alla fall...Dagen idag har varit en dålig sådan. Alla tankar har kretsat kring magsjuka (som vanligt) och magsjuka. Önskar att jag kunde jobba, det vore en befrielse att vara på jobbet, men jag kan inte! Mår så dåligt så det funkar bara inte. Tyvärr ser det svårt ut att få någon sjuklön då detta inte är en åkomma att vara hemma för. Jag som aldrig annars är sjuk och nu när jag verkligen mår piss så "får" jag inte det...Men jag lever på nudlar eller vatten och bröd, det kan inte hjälpas, jag klarar inte att gå i min värsta mardröm. Vore jag tvingad att betala 1000 spänn för varje dag jag var hemma skulle jag göra det också, på den nivån är det...Ska ringa företagshälsovården i morgon och höra om de på något vis kan hjälpa mig...


Amanda stackarn har migrän...suck! Typiskt att nåt av barnen mår dåligt då A är borta och jag mår piss och är uppjagad över allt och inget. tänk bara om hon sagt nåt från början, då hade vi kanske kunnat stoppa eländet på halva vägen. Bara att hoppas på tt hon mår bra i morgon och att det inte är nåt annat jävla skit på G...

Varit och klippt mig och fått färg på håret igen, skönt. Hoppas svintokänslan är borta också...Alma och Erik var hos mamma under tiden. E ville med han också och det gick väl bra. Skönt att barnen kan vara en stund hos mamma ibland annars är de oftast i Nygård.

En tur i cyberspace (igen) och sedan sova, om det går.

Inga kommentarer: