onsdag 25 februari 2009

Diska!

Jag är av naturen lat så jag diskar det mesta i diskmaskinen. Tycker däremot inte om att köra diskmaskinen kvällstid eftersom den låter ganska mycket (omodernt gammalt skrälle). Anders frågar därför om jag kan köra igång den som idag på morgonen istället och det är ju helt okej. Så jag startar igång den...

Efter en stund ser jag att det rinner lite vatten vid sidan om (det gamla skrället läcker ibland också) och öppnar luckan för att flytta på lite grejer, det brukar hjälpa. Jag upptäcker då att maskinen bara är halvfull. Suck! Hela bänken är nämligen full med disk, nästan som berg tornar den upp sig. Dumma jag tog ju för givet att maskinen var full och klar att köras då han frågade mig om det var okej att köra den idag. Är det jag som är naiv eller?

Undrar om farbror doktorn lyckas få fram mitt intyg idag...Det stressar mig att inte kunna ge det till jobbet. Det stressar mig också att inte veta hur länge han skrivit. Det är enklare att vara frisk det är då ett som är säkert...Jävla depression och jävla magsjukefobi!!! Jag vill ha kraft och ork. Jag vill vara pigg och glad. Jag vill ha positiva tankar i skallen...=)Jag vill utrota magsjuka!

Hmm...en liten undran också. Har nämligen på avvägar hört att jag är i tidningen idag. Hur är det möjligt? Är det sant? Av vilken anledning? Jag har ju knappt varit utanför dörren. Någon som har tidningen och vet nåt? Skriv en rad och berätta, är sååå nyfiken...=)

1 kommentar:

Marryp sa...

Det är en gammal bild på när ni, mopedistor, åker moppe med dej i täten! Men det kanske du redan visste..